sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Te omoara birocratia din Romania???

In Romania se spune ca avem o mie de taxe si impozite pe care nici un business nu le poate tine minte asa ca toti trebuie sa plateasca si "informal" cand vine garda.
Probabil ati observat cum pentru orice faceti aveti nevoie de autorizatii din partea unor persoane al caror rol nu e nici sa va ajute nici sa-i protejeze pe ceilalti ci doar sa... de fapt nu stiu care e rolul lor!
Saptamana trecuta mi-am facut controlul de medicina muncii... a fost mai mult o discutie si o examinare banala dar a trebuit sa ma programez si sa astept "Doctorul"... deoarece nu toti sunt calificati sa spuna ca esti bun de munca???
Am aflat cu stupoare ca dupa aproape un deceiu in spatele catedrei universitare (de unde am predat inclusiv studentilor de la Master si Invatamant la distanta, in conditiile in care unii dintre ei mi-ar fi putut fi usor parinti), daca as vrea sa sustin un curs sponsorizat prin fonduri europene, mi-ar trebui inca un atestat...
Si am gasit acest filmulet...



Va dati seama cat de tare semanati cu Chuck? Va dati seama ca sunteti incorsetati de un sistem care declara ceva si se comporta altfel?
Pentru cei pe care ii va surprinde numarul mare de reglementari absurde din "Tara tuturor posibilitatilor", recomand o carte ce ar trebui considerata "lectura obligatorie" pentru toti cei care considera ca "statul ar trebui sa se implice"...
Da... este vorba despre Leviathanul lui Hobbes, o carte ce ar putea constitui imbinarea placuta dintre weekend si pasiunea pentru economie.

Letura placuta

Niciun comentariu: