joi, 19 august 2010

Am gasit adevaratul motiv al crizei...:)

Citind stirile m-a lovit dintr-o data...
Criza nu a fost cauzata de produsele riscante create pentru a mari profitul unor firme fara efort...
Criza nu a fost cauzata nici de lacomie...
Criza nu a fost cauzata nici macar de existenta unei clase destul de mari de persoane care desi nu faceau nimic, castigau foarte mult si cheltuiau banii ca si cand nici nu ar fi existat
Nici macar de bulele create in diverse domenii...

Adevaratul motiv al aparitiei crizei financiare care a lovit mapamondul este faptul ca... "Femeile americane ocupa 54% din functiile de conducere din domeniile bancar si asigurari"...

Da, mi-ar fi greu sa fiu mai misogin decat atat dar o spun in gluma.
Avand in vedere ca in ultimele 2 zile am postat mici glumite, pana si eu imi dau seama ca am nevoie de vacanta.

Revenind insa la chestiuni mai serioase, in conditiile in care conform unor studii efectuate de femei, barbatii muncesc mai mult si in profesie si in casa si in conditiile studiului "The end of men", imi este din ce in ce mai dificil sa inteleg Feminismul...

Puteti sa ma ajutati voi?

Niciun comentariu: